Boekrecensies

click op de foto voor meer informatie

DE VISUAL STORYTELLING WORKSHOP

Visual storytelling is een geweldige manier om personages, gebeurtenissen, locaties en onderwerpen te verweven tot een prachtig geheel. Finn Beales leert enthousiaste beginners en beginnende professionals hoe je met een DSLR-camera onvergetelijke foto’s maakt. Volg zijn vijfstappenplan.

IK EET ZO GRAAG

Pascale Naessens inspireert als geen ander met haar eenvoudige, aantrekkelijke recepten. Haar boeken worden steeds mooier, zijn telkens anders en toch heel herkenbaar. Met de uitdagende titel Ik eet zo graag brengt ze een statement: gezond eten is lekker. Het betekent ook graag eten, zelfs veel eten en volop genieten.

KOOP JE RIJK, hoe iedereen vermogen kan opbouwen met vastgoed

Beleggen in vastgoed, dat is vast onwijs ingewikkeld. Waar moet je beginnen? En bovendien: moet je daar niet heel rijk voor zijn? Allemaal misvattingen. In het boek Koop Je Rijk vertelt Myrthe de Groot in no-nonsense taal dat investeren slim is en maakt ze alle principes achter beleggen in vastgoed helder. Aan de hand van een stappenplan verklaart ze de logica achter beleggen in vastgoed en laat ze zien hoe je daar meteen mee kunt beginnen.

(TE) GEKKE SLAAPPLEKKEN

Maar liefst vijftig (te) gekke slaapplekken in Nederland en België heeft Renske Borst bezocht en verzameld in dit boek zodat jij ook weet waar je zijn moet. Van een luxe boomhut met hottub, tot een tentje op het water. Van een loft in de stad tot een cabin midden in de bossen waar je je helemaal alleen op de wereld waant. Wie neem jij voor een romantisch weekendje weg, een avontuur met het gezin of er even tussenuit met je beste vriend(en)?

MET LYNN DE KEUKEN IN

Bekende foodblogger Lynn van de Vorst lanceert haar nieuwe e-kookboek ‘Met Lynn de Keuken in’. Speciaal voor iedereen die op zoek is naar inspiratie voor het avondeten. Zin in iets anders, iets lekkers en iets wat in 25 minuten op tafel staat? Dan zijn de 25 recepten in dit mooi vormgegeven kookboek precies wat je zoekt. Een geweldige aanvulling op je kookrepertoire. Speciaal ontworpen kookboek voor je smartphone, dus altijd bij de hand.

TINY HOUSES LIVING

Tiny Houses: Living is de opvolger van het succesvolle boek Tiny Houses. Het boek staat boordevol inspiratie voor een gelukkiger leven op minder vierkante meters. Tiny Houses zijn gebouwd met duurzame materialen, niet groter van 50 m² en uiterst efficiënt ingericht.